Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
Night Wizard Seal → meidei
Μπα εγώ δεν έχω τέτοια κολλήματα. Ποτέ δεν είχα και ούτε πρόκειται.
Για πες τι λογοκρίθηκε;
Επίσης, πότε πρωτοάρχισες τα Πόκεμον; Εγώ ήμουν από μικρός στο ζουμί. Από όταν ξεκίνησαν στην Ελλάδα. Το 1997 νομίζω. Πάνω κάτω κάπου εκεί. Μετά από λίγο χρονικό διάστημα άρχισε η "κατρακύλα" με τις κασέτες, and tada! Here i am :P
Απο GBC/GBA format κασέτας έχω παίξει όλες τις πόκεμον κασέτες. Ό,τι είχε βγει. :blush2:
Μάρ 22 2011 23:50


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
