Jump to content


Community Status Updates


Photo

Night Wizard SealPetran79

:hahaha: Oh the mental images! :hahaha: Εμείς είμαστε του ιδίου γένους και μικρά ήμασταν αρκετά άτακτα. Βέβαια, στην συνέχεια, εγώ ηρέμησα κάπως πιο γρήγορα από τον αδερφό μου. Αλλά είμαστε καλά παιδάκια. Αν και κάποιοι έχουν την τάση να μην μπορούν να μας ξεχωρίσουν :P Έχω και δύο αδελφές (καμιά δεκαετία μεγαλύτερες) αλλά κατα πόσο ήμαστα βάσανα σε αυτές, δεν μπορώ να τον γνωρίζω. Ήμασταν πολύ αγαπησιάρικα μωρά :P
Nov 11 2010 01:04