Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

igano → Kenny

Ωχ ρε συ συγνωμη :(. Οντως το εκαψα ειπα τα πιο τραγικα...... Νομιζα οτι αυτο ισχυει σε ongoing δεν ξερω πως μου ειχε ερθει αυτη η ιδεα.... Αστο να περασει κανας χρονος να το ξεχασεις λιγο :p. Συγνωμη!
Φεβ 16 2011 12:52