Community Status Updates
Lelouch → jimmare
Καλη χρονια ρε μαν. Σουε ευχομαι επιτυχες fansubbing και προγραμματισμο για αυτο το ετος!
Jan 01 2009 11:37
Jan 01 2009 11:37