Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
SakuraBiyori → the goblin
τωρα βλεπω Vampire knight και Shakugan no shana.και Bleach αν κ ειναι σπαστικο να περιμενω μια βδομαδα για new ep.εσυ τ βλεπεις?
Ιαν 11 2009 01:53
Ιαν 11 2009 01:53