Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Umi no Ossan → °•πίΟu-πίΟu•°™

Σου εξηγησε ο Tsi τι ειναι.... Καλα μην μου αγχωνεσαι δεν εγινε τιποτα κακο....Ετσι για να σε πειραξω το ειπα,απλα καποιος μου εδωσε αρνητικο rep επειδη συμφωνησα για το τελος του Ναρουτο πως θα πεθανει ο σασουκε κ επειδη ειδα εσενα να διαφωνεις νομιζα πως το εστειλες εσυ(κ να το εκανες δεν με πειραζει....)
Αύγ 02 2008 13:06