Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
Umi no Ossan → psofia
μια χαρα, εσυ ??? κ καλα εκανες, αλλα οπως βλεπεις δημιουργηθηκε ενα αλυσιδωτο ανουσιο ποσταρισμα..... (feel free to post again, ετσι ολο κ καποιος θα ενδιαφερθει για το thread) χεχεχε
Ιαν 21 2009 12:23


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
