Jump to content


Community Status Updates


Photo

Umi no Ossan → tsintori

K γω τρεξιμο με την πτυχιακη !!!! Βαλε κ τα μαθηματα...Τωρα ετοιμαζομαι να το ξεκινησω !!! 3 μερες τωρα παιζω το GOW2 !!!!!
Dec 23 2008 19:51