Community Status Updates
Umi no Ossan → tsintori
K γω τρεξιμο με την πτυχιακη !!!! Βαλε κ τα μαθηματα...Τωρα ετοιμαζομαι να το ξεκινησω !!! 3 μερες τωρα παιζω το GOW2 !!!!!
Dec 23 2008 19:51
Dec 23 2008 19:51