Community Status Updates
miko-chin → LucyBR
O μι τζι.Τίτλος είναι αυτός ή περίληψη?
*βγάζει το μπλοκάκι και σημειώνει* Μη μου λες τέτοια!Θα καώ με Kimura και Nagase και θα με βρείτε νεκρή σε κάνα χαντάκι εκεί στα μέσα Φεβρουαρίου.Καλά έλεγες τιμημένα 90ς.Τώρα που να τις βρεις τέτοιες σειρές!
Θα το τσεκάρω fo'sho και μακάρι να με βολεύει.Αλλιώς θα αυτοκτονήσω!!!!Αν δε μπορώ να δω τον Aiba να παίζει τον μπάρμαν δε τη θέλω τη ζωή μου πλέον *dramatic mode on*
Αν και έχω την εντύπωση ότι μετά τον Aiba οι μπάρμαν δε θα είναι πλέον το ίδιο για μένα...
Jan 22 2011 21:36


This status update has reached the maximum number of replies allowed
