Community Status Updates
miko-chin → Erisadesu
:hahaha: μπορεί τώρα να μαθαίνει τους υπόλοιπους σαν κι εμένα!
Τ.Ο.P <3 δεν υπάρχει αυτός ο κορεάτης!!!
αυτό το χεις δει?
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=7T4zL1jep4Q[/youtube]
εντωμεταξύ σήμερα έβλεπα σκάϊ και είχε μια διαφήμιση για κάτι εορταστικές εκδηλώσεις στο δήμο αθηνών και μια στιγμή ακούω ένα "Big Bang".Παραλίγο να πνιγώ γιατί έτρωγα.Τελικά έλεγε "Big Band".Ρε έχω καεί λέμε!!!Σε λίγο θα αρχίσω να βλέπω στον δρόμο T.O.P και Narimiya:frozen:
Jan 07 2010 12:36


This status update has reached the maximum number of replies allowed
