Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
miko-chin → Shikamaru
ωραία ιδέα είναι και η Ισπανία φαντάζομαι θα είναι ωραία χώρα.Δεν πιστεύω να μείνεις Μαδρίτη,Βαρκελώνη να πας.Αλλά ρε παιδί μου δηλαδή πως σου ήρθε?Ξύπνησες μια μέρα και είπες "Βαρέθηκα εδώ θα πάω Ισπανία"?
Ιαν 23 2009 22:38


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
