Community Status Updates
miko-chin → AnO!
μωρέ το σκέφτομαι πολύ να πάω αλλά είναι και κέντρο(μένω δυτικές συνοικίες) και απο την άλλη δεν νομίζω να συνεχίσω μετά σπουδές πάνω στο συγκεκριμένο αντικείμενο(ενώ θέλω πολύ).Ηθελα να πάω σχεδιαστής κόμικς στο Πανεπιστήμιο αλλά είναι 3ο πεδίο και δεν με βολεύει.
Dec 19 2008 14:29


This status update has reached the maximum number of replies allowed
