Community Status Updates
evaofadawn → Zoro
χαχαχαχαχχαχαχαχχαχαχαχαχαχχαχαχαχαχαχχαχαχαχαχχαχαχαχαχαχχαχαχαχχα
το περίμενα ότι θα εμφανιζόσουν από λεπτό σε λεπτό!!!!
μαλλιοτραβηχτείτε όσο θέλετε, εγώ πάω για ύπνο! έχω κάτι όνειρα αφήσει στη μέση.... ξέρεις, εγώ κ ο Aoi-kun κ ίσως κ ο Reita-kun που με διεκδικεί, τέτοια ευτράπελα........
αν σου αρέσουν οι Gazette θα καταλάβεις τι εννοώ!
καληνύχταααααααααα
Oct 13 2008 03:28


This status update has reached the maximum number of replies allowed
