Community Status Updates
kelborn3 → nancy_neko
[url]http://www.anime.gr/forums/showpost.php?p=395109&postcount=2480[/url]
Για τον κακασι δεν θα διαφωνησω.Το εχω πει πολλες φορες και εγω.Αλλα ναι γενικοτερα το κομικ ειναι μια παπαρια πλεον.Αλλα ενταξει οπως και να το κανεις πλεον ειναι μια συνηθεια.Πρεπει να δεις μεχρι που θα φτασει μεχρι να κουραστεις καποια στιγμη.Περα απο εκει παρακολουθεις καποιο αλλο μανγκα η μονο τα μεγαλα on going σονεν?
Και μιας και σε αρεσουν οι εικονες πιασε και το ζουμι του 2010
[SPOILER][IMG]http://img811.imageshack.us/img811/4314/1276210737869.jpg[/IMG][/SPOILER]
Jun 14 2010 22:06


This status update has reached the maximum number of replies allowed
