Jump to content


Community Status Updates


Photo

kelborn3 → nancy_neko

Σε μερικα σημεια δεν θα διαφωνησω.Εχει πλακα πραγματικα να αποστομωνεις τον αλλο και να ειναι ανημπορος να απαντησει.Ειδικα οταν επιμενει σαν ηλιθιος οτι εχει δικιο.Τωρα οσο για το ναρουτο δεν 8α ελεγα οτι εχει σκατεψει απλα οτι εχει χασει λιγο τον δρομο του.Τα τελευταια chapter ειναι αναμεσα σε laughing και serious και αυτο το αποξενωνει ιδιαιτερα που το shippuuden ειχε ως βασικο σκοπο να ξεφυγει απο αυτη την κατασταση οταν ο ναρουτο ηταν παιδακι. Πχ [SPOILER]Οι διαφορες πλακες με τον ναρουτο και τον killerbee.Η εμφανιση των ιδιων κλισε ενταξει καποια στιμγη καταντανε βαρετα.Οπως για παραδειγμα η εμφανιση της κουσινα.[/SPOILER] Περα απο αυτα ενταξει το ναρουτο ακομα βλεπετε.Αν οχι μπορουμε πολυ ευκολα να το κανουμε ταινια hollywood να γελαμε. [IMG]http://img820.imageshack.us/img820/3920/1233302910393.jpg[/IMG]
Jun 14 2010 21:41