Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Yunancy → Noitora

[B]τελικα εσυ αγορασες το bleach κοστουμι που ελεγες?[/B] [B]αα καταλαβα[/B] [B]δεν βλεπω καθολουυυυυυυυυυυυυυ j-drama,το απεχθανομαι γενικοτερα οτι σχετιζεται με δραμα......και ρομαντισμο επισης λολ[/B] [B]γιατι εσενα σου αρεσουν?απαπαπαπα λολ[/B]
Ιαν 13 2009 12:27