Jump to content


Community Status Updates


Photo

mono → Strange Loop

E όχι και ex άπλυτη :hihi2: Μισώ που μισώ τις ταμπέλες, αμ μου την κολάς αμ μου βάζεις και το ex :Crying2:
Aug 08 2010 20:04