Community Status Updates
Glaurung → Kenobi-sensei
20λεπτο ; Τυχερός είσαι , εγώ συνήθως κάνω αυτή την διαδρομή σε κάνα 30-35λεπτο . Το ξέρω πως είναι παλούκι ,θα πάω τώρα 2ο έτος και κάτι έχω πάρει χαμπάρι .
Καλή αρχή , ελπίζω να είναι καλό το τμήμα σου . Έχετε αρκετό προγραμματισμό ;
Sep 08 2010 15:06


This status update has reached the maximum number of replies allowed
