Community Status Updates
Napster → Hanzo
Thanks, aniki.
Ελαχιστα ειναι τα manga που τα εχω λατρεψει απο το πρωτο volume και το Rookies ειναι ενα απο αυτα.
Ειμαι βεβαια ακομα στο 3ο volume αλλα το εχω λατρεψει, τρομερο manga!
Υ.Γ. Πριν λιγο ειδα οτι εχει live action σειρα, την εχεις δει, αν ναι, αξιζει να την δω?
May 24 2011 10:38


This status update has reached the maximum number of replies allowed
