Jump to content


Community Status Updates


Photo

Napster → Hanzo

Thanks, aniki. Ελαχιστα ειναι τα manga που τα εχω λατρεψει απο το πρωτο volume και το Rookies ειναι ενα απο αυτα. Ειμαι βεβαια ακομα στο 3ο volume αλλα το εχω λατρεψει, τρομερο manga! Υ.Γ. Πριν λιγο ειδα οτι εχει live action σειρα, την εχεις δει, αν ναι, αξιζει να την δω?
May 24 2011 10:38