Community Status Updates
Napster → Kai
Αντε καλη αρχη!
Ωραια. Θα διαβασω το βραδακι το One-Shot και απο βδομαδα ξεκιναω και το manga του. Τωρα το ποσο γρηγορα θα διαβαζω τα chaps, αυτο εξαρτατε απο το manga. :P
Mar 20 2011 19:31


This status update has reached the maximum number of replies allowed
