Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Mad_Hatter → zennith666

Κάπου είχα ακούσει ότι οι Girls είναι μερικά απο τα αρχικά μέλη των Guys που έφυγαν από το group, αλλά δεν έχω ιδέα, μπορεί να είναι και οι ίδιοι και απλά να τους κάρφωσε να αλλάζουν ονόματα. Μερικοί το έκαναν και στο παρελθόν, για να αποφύγουν τα studio/εταιρίες που τους κυυνηγούσαν για τους υπότιτλους.
Νοέ 28 2011 04:47