Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
Mad_Hatter → zennith666
Κάπου είχα ακούσει ότι οι Girls είναι μερικά απο τα αρχικά μέλη των Guys που έφυγαν από το group, αλλά δεν έχω ιδέα, μπορεί να είναι και οι ίδιοι και απλά να τους κάρφωσε να αλλάζουν ονόματα. Μερικοί το έκαναν και στο παρελθόν, για να αποφύγουν τα studio/εταιρίες που τους κυυνηγούσαν για τους υπότιτλους.
Νοέ 28 2011 04:47


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
