Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

dbgoku → Yunancy

Ναι η 3η ειχε πλοκη μηδεν...Και αν ηταν ας πουμε να συνεχιστει δε μου αρεσε καθολου οπως τελειωσε....Και ο μαυρος ναι ειχε πολυ πλακα...Εσενα ποιοα ταινια σου αρεσε περισσοτερο??1 ή 2??:P
Δεκ 10 2008 13:14