Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
dbgoku → Yunancy
Ναι η 3η ειχε πλοκη μηδεν...Και αν ηταν ας πουμε να συνεχιστει δε μου αρεσε καθολου οπως τελειωσε....Και ο μαυρος ναι ειχε πολυ πλακα...Εσενα ποιοα ταινια σου αρεσε περισσοτερο??1 ή 2??:P
Δεκ 10 2008 13:14


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
