Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Sora of the wind → RavenRockMind

Oπ!Είσαι απο φλώρινα? χαχαχα Περίεργο. Λίγες πιθανότητες υπήρχαν να βρώ άτομο απο το forum που να μένει στα βουνά μου. xD Eγώ είμαι απο αθήνα αλλα σπουδάζω στην καλών τεχνών στην φλώρινα (2ο έτος τώρα). Αν είσαι σε κάποια σχολή απο εκεί γύρω, μπορεί και να σε έχω πετύχει πουθενά.;) ωραίο το videο. περιμένω για το επόμενο.
Ιαν 05 2011 10:41