Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

ZeLiGa → avaton

Τα φετινά πάντως τα έχω γευτεί με το κουτάλι... Σε γενικές γραμμές ξέρω τι παίζει του χρόνου. Θα τα δω το καλοκαίρι έτσι κι αλλιώς, μη με αγχώνεις περισσότερο! xD
Φεβ 23 2010 19:01