Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
ZeLiGa → avaton
Τα φετινά πάντως τα έχω γευτεί με το κουτάλι... Σε γενικές γραμμές ξέρω τι παίζει του χρόνου. Θα τα δω το καλοκαίρι έτσι κι αλλιώς, μη με αγχώνεις περισσότερο! xD
Φεβ 23 2010 19:01


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
