Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

°•πίΟu-πίΟu•°™ → tsintori

Οχι ρε αραξε. Δεν σποιλεριαζω.. Βασικα παιζει να μην το φτιαξω καν το αλμπουμ μεχρι να τα δειξει.. Τεσπα! Πολυ κουλο ε? Παντως γκομεναρα ειναι ελπιζω να σου δειξε φωτο η αδερφη σου(αν οχι θα σου δειξω εγω :P)! Δεν τα σπαει η new prof pic? Οχι πες πες!
Αύγ 24 2008 18:46