Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
°•πίΟu-πίΟu•°™ → tsintori
Οχι ρε αραξε. Δεν σποιλεριαζω.. Βασικα παιζει να μην το φτιαξω καν το αλμπουμ μεχρι να τα δειξει.. Τεσπα! Πολυ κουλο ε? Παντως γκομεναρα ειναι ελπιζω να σου δειξε φωτο η αδερφη σου(αν οχι θα σου δειξω εγω :P)! Δεν τα σπαει η new prof pic? Οχι πες πες!
Αύγ 24 2008 18:46


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
