Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

anime-dono → GkLoc

Α οσο για το death note το ειχα δει τα χριστουγεννα (αλλοι λεγαν τα καλαντα και εγω εβλεπα death note)και ειχα μπει σε ενα κλιμα να θελω να σκοτωσω δεν ξερω αν το επαθες και εσυ αλλα οι περισοτεροι που ρωταω το εχουν βιωσει με αυτο το anime
Ιούλ 22 2008 20:09