Community Status Updates
anime-dono → AquaLayzeR
Για τα Jak, τα εχω παίξει όλα και μπορώ να πω ότι το Jak3 είναι από τα καλύτερα στο είδος του ειδικά οι αποστολές στην έρημο με τα buggy οχήματα (ναι εχω πάρει και το Jak X). Όσο για Dynasty και Samurai Wariors καλά και τα δυο ( προτιμώ το δεύτερο όμως)
Oct 28 2008 22:51


This status update has reached the maximum number of replies allowed
