Community Status Updates
iristella → didimakia
>Tην υπόθεση την έχω παρακολουθήσει στο anime μέχρι εκει που είναι σε ένα νησί με κάκτους και τους στηνουν παγίδα κάποιοι Bounty hunters. Στο manga είμαι στο 1ο vol.
> Για το δεύτερο πάρε όποιον "καλό" πειρατή θες. If he is a pirate πάει να πει ότι επιτίθεται σε κόσμο και κλέβει etc. How can that be a good person?
Sep 14 2010 14:13


This status update has reached the maximum number of replies allowed
