Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
iristella → didimakia
[CENTER][URL="http://img545.imageshack.us/i/umad.jpg/"][IMG]http://img545.imageshack.us/img545/5653/umad.jpg[/IMG][/URL]
[/CENTER]
Aν και δεν καταλαβαίνω προς τι η αντίδραση. Εγώ συμφώνησα for the most part με κάτι που εσύ πρώτος είπες.
Τς τς τς πουθενά δεν πιάνεστε εσείς οι One piece fans. Ούτε στο σακί ούτε στο σακούλι. :P
Σεπ 14 2010 13:05


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
