Jump to content


Community Status Updates


Photo

iristella → °•πίΟu-πίΟu•°™

Αν σου πω οτι ξεκίνησα για να έρθω αλλά στο δρόμο μου επιτέθηκαν κάτι κανάτες κόκκινο κρασί και έγινα ντέφι τι θα μου πεις? Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές καλή μου. Να σαι πάντα καλά με υγεία και καλή πρόοδο με τις εξετάσεις. Ελπίζω να τα πούμε μια από αυτές τις μέρες και να σε δω. Φιλούρες.
Jun 28 2010 23:16