Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
iristella → Emmanouela
Nτάξει κάτι μου λέει ότι αυτή η συνομιλία θα τραβήξει σε βάθος χρόνου. :P
Μια χαρούλα και εγώ. Ηρεμία τάξη και ασφάλεια. Περιμένω να έρθει το καλοκαίρι για τα καλά. XD
Τα λέμε στο msn η μετά από καμιά βδομάδα πάλιμε vms. XD
Μάι 26 2010 16:21


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
