Community Status Updates
iristella → Mad_Hatter
[quote=Rin;353137]Ξαναποιασα μετα απο 1 χρονο το mononoke.Αρκετα καλη σειρα, το ιδιετερο σχεδιο του ταιριαζει γαντι με την πλοκη και ο φαρμακωπολης ειναι μεγαλη μουρη.Γενικα την ευχαριστιεμαι πολυ τη σειρα.
[/quote]
Είπες εσύ καλό λόγο για τον Medicine Seller ή κάνουν Mononoke τα μάτια μου? :P
Nov 15 2009 04:31


This status update has reached the maximum number of replies allowed
