Community Status Updates
iristella → Zoro
Kαλημερουδια και ξυπνητουρια........ Yeap..... L mode gone berserk..... Επιασα απο περιεργεια Kurozuka και Wolfs Rain και ακομη δεν μπορω να ξεκολλησω........ Ελεος;.......... Τωρα κανω εκαθαρριση τον σκληρο μου δισκο και αντιγραφω manga σε cd...... Damn χρειαζομαι εξωτερικο σκληρο επειγοντως. Αλλιως θα γεμισω φλασακια ετσι οπως παω.
Oct 15 2008 10:20


This status update has reached the maximum number of replies allowed
