Community Status Updates
ayame → Kai
το χα διαβάσει σε σπόιλερ και γω και στο 50 φαίνεται πού πάει το πράγμα- κι εγώ σαν κι εσένα νιώθω. τώρα για το spin off δεν ξέρω πού θα κατευθυνθεί και με τι θεματολογία. Ας ελπίσουμε ότι θα ακυρώσει αυτό το άκυρο τέλος... και υπάρχουν κι άλλοι τρόποι για να μην καταλήξει κλισέ- μια χαρά δεν ήταν ο ξανθός πρόεδρος της τάξης;
Jun 25 2011 23:59


This status update has reached the maximum number of replies allowed
