Community Status Updates
Nerethil → psofia
(Εεεε... Γεια και σε σένα!)
Ναι έχω κάνει cosplay αυτούς τους 2 χαρακτήρες. Προς τι η ερώτηση?
Jan 12 2009 11:00
Jan 12 2009 11:00