Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

The Tragic Prince → insanemuffin

Αγαπημένo game. Να ταν μόνο 1.. Λοιπόν: Aria, Dawn, Rondo, Symphony, Order of Ecclesia (για το υπέρτατο τέλος του), Dracula's curse. Γενικα και με τα περισσότερα από τα υπόλοιπα καλά τα πάμε :P. Από χαρακτήρες έχω μια μικρή αδυναμία στον Soma. (τόσο μικρή ώστε τον έχω κάνει και cosplay XD ) Εσυ? Αν κρινω απο το avatar. Alucard fan?
Ιούν 22 2010 18:50