Community Status Updates
The Tragic Prince → Mad_Hatter
μπα δεν εχει να λεει, εδω και 1,5 χρονο το εχω πει οτι αρχιζω. απλα δεν εχω χωρο στον δισκο για να κατεβασω τα 40+Gb της μιας μονο σειρας XD
Feb 15 2010 20:23


This status update has reached the maximum number of replies allowed
