Jump to content


Community Status Updates


Photo

Tenshi → didimakia

hehehe!! σε ευχαριστω παρα πολυ!! Με τη συγκεκριμενη σκηνη, ειχα πεθανει απο τα γελια.... δακρυα...ποταμιαα!! :P
Jul 29 2010 21:21