Jump to content


Community Status Updates


Photo

Tenshi → Glaurung

αχχχ...ειχα παει περυσι Βλαστη κοζανης! Ειναι πανεμορφο χωριουδακι, πολυ παραδοσιακο, και η γιορτη της Γης ειναι φοβερο φεστιβαλ. Περισυ παιξαν και οι Kultur Shock. Καλα να περασεις παλικαρι μου!!!!!!! ;)
Jul 16 2010 11:11