Community Status Updates
Tenshi → mono
αh! *σνομπ face*
Δε ξερω.... θίχτηκα παρα πολυ....δε εχει επιδορπιο για το βραδυ!!!
hahaha...σαφως και οχι!! Εννοειτε θα συνεχισω να παιζω....απλα θελω να νομιζουν οι αλλοι οτι σταματησα....και ΤΣΟΥΠ να σου παλι ο Αγγελος :P
btw στις 20 κατεβαίνω Αθηνα, το πρωι αλλα θα κατσω μεχρι τις 21 το βραδυ.
Jul 14 2010 18:32


This status update has reached the maximum number of replies allowed
