Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → VitsioMan

Τι καλός stalker είμαι αν δε σε έβλεπα?
Δεκ 16 2011 13:15
Φωτογραφία

VitsioMan → Fallen_Mpougatsa

5 λεπτά μπήκα στο forum και με πήρες χαμπάρι :P
Δεκ 16 2011 02:07
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → VitsioMan

Oh...!Εμφανίστηκες!
Δεκ 16 2011 01:56
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → VitsioMan

A είστε και πολύ ε? Τώρα εξηγούνται όλα...!
Οκτ 10 2011 20:16
Φωτογραφία

VitsioMan → Fallen_Mpougatsa

Ναι ρε μη φοβάσαι σε πήραμε χαμπάρι :P
Οκτ 10 2011 20:09
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → VitsioMan

Eύγλωττος όπως πάντα! :Ρ Εμένα με κατάλαβες φυσικά οπότε...
Οκτ 10 2011 18:09
Φωτογραφία

VitsioMan → Fallen_Mpougatsa

Ναι εγώ είμαι
Οκτ 10 2011 18:03
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → VitsioMan

Γιάννη εσύ είσαι?
Οκτ 07 2011 00:39
Φωτογραφία

metalmusicmaniac → VitsioMan

Hey μεγάλε, τι γίνεσαι? Το Σάββατο έχουμε live στο πολιτιστικό κέντρο της Τούμπας [url]http://www.kulturosupa.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=4804:toumnpiotika&catid=97:whats-moving&Itemid=308[/url] Παίζει να΄ρθεις?
Σεπ 29 2011 09:30
Φωτογραφία

VitsioMan → metalmusicmaniac

Παρασκευή θα είμαι Σέρρες γιατί έχω εξεταστική, Thx για την πρόσκληση πάντως
Αύγ 31 2011 11:07
Φωτογραφία

metalmusicmaniac → VitsioMan

Τελικά από οτι φαίνεται θα παίξουμε την άλλη Παρασκευή (9 Σεπτεμβρίου) οπότε αν θες μπορείς να έρθεις. Στη Τούμπα θα γίνει η συναυλία πάντως
Αύγ 31 2011 11:04
Φωτογραφία

VitsioMan → metalmusicmaniac

Σάββατο 3 Σεπτεμβρίου λέω να πάω να δω Psycho Choke στο 8ball, εκτός αν παίζετε και εσείς εκεί
Αύγ 31 2011 11:00
Φωτογραφία

metalmusicmaniac → VitsioMan

Μεγάλε αν ψήνεσαι το Σάββατο 3 Σεπτεμβρίου παίζουμε live με κάτι φίλους και θα παιχτούν και μερικές μεταλιές, αν είσαι μέσα let me know για να σου πω μέρος, ώρα κλπ
Αύγ 29 2011 14:32
Φωτογραφία

Ryuji → VitsioMan

Άσε μην μου το θυμίζεις. Πέρσι που είμουν στην Αγγλία τίποτα και μόλις έφυγα τσουπ ήρθαν :mad:
Νοέ 18 2010 01:28