Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
Zoro → GkLoc
Oi συντομα εγω θα αλλαξω το σετακι αλλα ισως προσπαθησω να το κρατησω μια βδομαδα να τα αλλαξουμε μαζι αν ειναι...αλλα θελω να βαλεις τον captain την αλλη βδομαδα,οπως εγω θα βαλω το καλο μου σετακι απο Zoro!!
Τι λες long-hana-kun,OK για το αλλο Σαββατο??
[μην και σε πιασω να λες ψεματα σε εχω μυριστει απο ενα χιλιομετρο:P]
Αύγ 10 2008 07:02


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
