Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
Zoro → LucyBR
Αυτη η ταινια μου θυμιζει πολυ Bergman..αλλα αν και πεθανα στο ψαξιμο τελικα τπτ...επειδη πρεπει να φυγω οπου να ναι και το χα περιεργεια αν εψαξα καλα,δεν πετας και ενα μικρρροοοο hintaki???:himitsu:
Ειναι Bergman ή οχι??
Αν μου πεις ναι δεν θα ψαξω την ταινια και την αφηνω στους αλλους...
Σεπ 01 2008 20:53


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
