Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

GkLoc → tsintori

Υπνος FTW!!! Αυτο το εκανα περσι το καλοκαιρι,Και τα'παιξα οταν καταλαβα ποσο κοιμομουνα,και το αστειο ειναι,οτι μεσα σε αυτες τις ωρες,Δεν ξυπνησα καθολου μα καθολου, Και αυτο που εχεις κανει εσυ ειναι Μεγαλο επιτευγμα,3 μερες 11.30 Ωρες!!!RESPECT!!!
Ιούλ 20 2008 20:08