Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
GkLoc → Kenny
Eτσι οπως μου τα εδωσε ο SirJim να τα δω καλυτερα?:nosey:
Επισης,δεν μπορω με τιποτα να μπω στο IRC Channel,αμα δεν βαριεσαι,η οποτα εχεις ορεξη βοηθα με,μιας και συνεχεια προσπαθω και μου λεει ο Firefox δεν ξερει τον τοπο να ανοιξει την σελιδα και κατι τετοια...:terror2:
Σεπ 04 2008 00:01


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
