Community Status Updates
Radagast → Leon
Btw το witcher enhanced είναι αρκετά βαρύ σε γραφικά, δεν ξέρω τι laptop παίρνεις, αλλά προσωπικά μόνο σε desktop θα το δοκίμαζα... Aν όντως το κατεβάσεις φρόντισε να το patchareis κιόλας τουλάχιστον... Τα ίδια ισχύουν και για το magicka. Μόνο το torchlight είναι ελαφρύ για λαπτοπ imo...
Mar 02 2011 10:16


This status update has reached the maximum number of replies allowed
