Jump to content


Community Status Updates


Photo

Radagast → Hanzo

Το περίμενα αν και όχι σε τόσο αισχρό βαθμό. Βλέπεις ακόμα και στο arc που κάναμε αντίστοιχη ψηφοφορία πρόσφατα (πρώτα ως jury και μετά ως public) τουλάχιστον παλέψαμε να μην είναι οι εν λόγω τίτλοι ΕΝΤΕΛΩΣ σε όλα τα polls. Τουλαχιστον ρε φίλε να μην είναι εκει που δε ταιριάζουν γιατί κοίτα τώρα τι γίνεται με τα fanboys.... Και ναι αναμενόμενο ότι ψηφίζουν οι πάντες χωρίς να έχουν δει συνήθως σχεδόν καμία σειρά πέρα απ' το αγαπημένο τους shounen. Sad but that's reality. Nαι το Tylor, το έβλεπα και πραγματικά μου έφτιαχνε την διάθεση. Είδα μόνο το series όμως, για τα ovas ακόμα δεν βρήκα χρόνο... που λένε πως είναι καλά αλλά χάνουν στο comedy κομμάτι. Γίνοται σοβαρά.
Feb 22 2011 13:54