Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
Adventurer → phm
Ενταξει τοτε, βεβαια δυσκολα θα κατσει γιατι αφενος εχω να δω αρκετα ατομα και αφετερου με το ωραριο υπνου του στρατου δεν παιζει να μπορεσω να παιζω μεχρι αργα. Αλλα ιδωμεν. Θα σου πουμε αν υπαρξουν νεα ;)
Δεκ 28 2010 20:50


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
