Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
Adventurer → Tenshi
Το μονο που εχω να πω ειναι οτι κατι ηξερε ο Strange Loop :P
Και τωρα ξερω γιατι αργησες να απαντησεις... ηξερες οτι μολις επανεκκινουσαμε θα τον εβρισκα οποτε ηθελες να εισαι "DM" λιγες ωρες παραπανω ;)
Ιούλ 06 2010 13:44


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
