Jump to content


Community Status Updates


Photo

Adventurer → Tea-chan

Τζαμπα περιμενεις. Εχω να παραδωσω μια εργασια πριν το διαβασω, αλλα ακομα ειμαι στον προλογο της... εεε, εννοω στο preface της.... εεεεεεε, στον προλογο..... στο preface..... WHATEVER! Θα το διαβασω ολο και μετα θα σου πω σχολια.
Feb 12 2010 23:45